Puhepalveluratkaisut

Toimitamme asiakkaalle hänen tarpeisiinsa varta vasten räätälöidyn, mutta silti kustannustehokkaan  puhepalveluratkaisun . Haastattelemme asiakkaan selvittääksemme kaikki hänen tarpeet ja toiveet palvelujen suhteen. Kartoitamme jo olemassa olevat verkot niiden kunnon ja laajuuden osalta, sekä tarpeen vaatiessa, rakennamme myös uuden. Meiltä saat myös palomuuripalvelut yrityksesi tietoturvan varmistamiseksi. Palvelumme sisältää kaiken aina kartoituksesta ylläpitoon.

Käytämme ainoastaan hyväksi havaittuja ja luotettavia valmistajia ja operaattoreita. Toimimme Etelä-Karjalan alueella Soneran jälleenmyyjinä ja voimme tarjota kaikki Soneran palvelut paikallisesti. muita yhteistyökumppaneitamme ovat Alcatel-Lucent, Aastra ja Cuuma Communications jotka toimivat palvelinvalmistajina. VoIP-operaattoreita ovat Cuuma Communications ja Line Carrier.
Esimerkkejä tarjoamistamme puhepalveluista

- Paikalliset puhelinjärjestelmät
- Mobiilivaihteet
- Palveluvaihteet
- VoIP pilvipalvelut
- Vastauspalvelut
- Contact Center
- Numeropalvelut

Tutustu lisää tarjoamiimme palveluihin, yhteistyökumppaneihimme ja päätelaitevalmistajiin täältä >>

Mitä palveluilla voidaan tehdä

Ratkaisuillamme parannat yrityksesi työntekijöiden tavoitettavuutta ja samalla asiakaspalvelua sekä tuottavuutta. Voitte valita miten puhelut ohjautuvat eri tilanteissa, tehdä ryhmiä ja soittorinkejä, jolloin kaikille työntekijöille ei tarvita erillistä puhelinnumeroa. Voitte määritellä itse tilatietoja (vapaa, varattu, poissa yms.) tai integroida palveluun sähköisen kalenterin, jolloin tilatiedot näkyvät automaattisesti kaikille.
Mitä hyötyä palveluilla saadaan

Kun työntekijöiden tavoitettavuus paranee, niin samalla paranee myös asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus. Tilanne missä asiakas tavoittelee teitä, on asiakas monesti tehnyt jo päätöksen käyttää yrityksenne palveluita. Jos puheluun ei vastata, voi olla riskinä, että asiakas käyttää kilpailevaa yritystä. Vaikka asiakas ei tavoita juuri haluamaansa henkilöä, on tärkeämpää, että asiakas kokee saavansa palvelua ja hänet huomioidaan.

Palveluilla voidaan myös keventää yrityksen tulevaa puheluliikennettä vastauspalveluilla, jolloin teille tulevat puhelut on juuri niitä, joita te olette halunneet.

Jokainen yritys on uniikki puheratkaisua ajatellen. Ratkaisuun vaikuttavia tekijöitä on esimerkiksi onko yrityksessä liikkuvia työntekijöitä, onko toimipaikkoja useita, onko yrityksessä järjestetty esim. erillinen asiakaspalvelu tai onko osastoja joissa on useita työntekijöitä, mutta vain yksi numero.
Alla on esimerkki kuinka palveluilla tehostetaan työntekoa ja mitä konkreettista hyötyä palvelut voivat tuoda.